Menedżer jako coach
Cele szkolenia:
- Zapoznanie uczestników szkolenia z wiedzą nt. istoty coachingu, jak również rolą szefa jako coacha względem swoich pracowników.
- Nabycie praktycznych umiejętności i poznanie konkretnych narzędzi, metod i technik potrzebnych w procesie coachingu.
- Przedstawienie uczestnikom wielu praktycznych przykładów oraz sytuacyjnych case’ów.
- Przygotowanie uczestników do radzenia sobie z sytuacjami trudnymi, problemami, z oporem.
- Poznanie praktycznych metod rozmowy z pracownikami.
Korzyści:
- Nabycie praktycznych umiejętności i wiedzy dot. coachingu w zarządzaniu pracownikami.
- Doskonalenie warsztatu menedżerskiego.
- Poznanie i wykorzystanie korzyści z coachingu (dla pracownika, szefa, firmy) – silnego narzędzia menedżerskiego.
- Podniesienie efektywności pracy pracowników oraz zespołów, poprawa atmosfery w środowisku pracy i lepszych relacji społecznych w firmie.
- Możliwość podzielenia się swoimi doświadczeniami, wątpliwościami, korekta działań, wyeliminowanie błędów i barier, doskonalenie swoich umiejętności radzenia sobie z różnymi zjawiskami i problemami.
- Zwiększenie świadomości jak powinna wyglądać konstruktywna rozmowa z pracownikiem.
- Rozwinięcie umiejętności rozmawiania, budowy kultury dialogu i szacunku do pracownika.
- Dowiedzenie się jak pobudzać wśród pracowników odpowiedzialność za efektywność organizacji.
Program szkolenia:
09:00 – 09:30 Rozpoczęcie szkolenia. Wstęp – omówienie celów szkolenia oraz potrzeb uczestników.
09:30 – 12:30 Moduł I MENEDŻER COACH. Co to jest coaching?
- Na czym polega istota coaching?
- Jakich sytuacji powinien dotyczyć?
- Różne rodzaje coachingu (rozwojowy, interwencyjny).
- Mini-wykład, omówienie przykładu, ćwiczenie w grupach, dyskusja moderowana
Coaching jako inwestycja.
- W jaki sposób szef jako coach może rozwijać swoich pracowników?
- Kiedy coaching, a kiedy inny sposób zarządzania?
- Korzyści dla pracownika, menedżera, firmy.
- Mini-wykład, omówienie przykładów, „burza mózgów”
Etapy pracy coacha i modele pracy coachingowej.
- Wyznaczanie celów coachingowych.
- Model GROW.
- Training on the job i feedback.
- Wyznaczanie zadań coachingowych.
- Mini-wykład, przedstawienie konkretnych przykładów, ćwiczenia grupowe
Kluczowe kompetencje menedżera jako Coacha
- Omówienie kluczowych kompetencji coacha i identyfikacja tych kompetencji u menedżerów.
- Mini-wykład, dyskusja, ćwiczenia, omówienie przykładów
Zasady udzielania informacji zwrotnej przez szefa-coacha
- Rola feedback’u i feedforward w coachingu.
- Mini-wykład, omówienie przykładów, dyskusja moderowana, ćwiczenia grupowe
12:30 – 13:10 Przerwa lunchowa
13:10 – 15:30 MODUŁ II MENEDŻER COACH. Model skutecznej komunikacji w coachingu.
- Poziomy słuchania z naciskiem na aktywne słuchanie.
- Zadawanie pytań, rodzaje pytań i zastosowanie.
- Rola komunikacji niewerbalnej.
- Bariery komunikacyjne.
- Mini-wykład, ćwiczenia na aktywne słuchanie i zadawanie pytań, omówienie przykładów z zakresu komunikacji niewerbalnej
Jak rozwijać twórcze myślenie, kreatywność wśród pracowników?
- Metody i bariery.
- Techniki stymulowania kreatywności.
- Mini-wykład, omówienie przykładów, dyskusja, „burza mózgów”, dzielenie się doświadczeniami
Jak rozmawiać o problemach, o sytuacjach trudnych, jak radzić sobie z oporem?
- Identyfikacja sytuacji.
- Sposoby podejścia do problemów.
- Metody poszukiwania rozwiązań.
- Mini-wykład, ćwiczenia grupowe, omówienie przykładów, dyskusja, „burza mózgów”
15:30 – 16:00 Podsumowanie i zakończenie szkolenia otwartego MENEDŻER COACH.
Cena promocyjna:
Cena promocyjna:
- Szkolenia otwarte realizowane do końca 2020 roku zakupisz w cenie promocyjnej – sprawdź naszą propozycję.
- Przy grupowym zgłaszaniu pracowników z Twojej firmy na szkolenie otwarte, otrzymasz dodatkowy rabat 20% od ceny katalogowej dla drugiej i każdej kolejnej osoby zgłaszanej.
Cena Szkolenia Asertywność w biznesie zawiera:
- Szkolenie realizowane w samym centrum Warszawy.
- Materiały szkoleniowe oraz pakiet konferencyjny – notes, długopis, teczka.
- Serwis kawowy premium (sok, woda, ciasto, owoce).
- Dwudaniowy obiad (menu do wyboru) w stylowej restauracji Stara Kamienica.
- Certyfikat – zaświadczenie o odbyciu szkolenia.
- Możliwość odbycia e-mentoringu z trenerem z zakresu tematu szkolenia, przez miesiąc od dnia szkolenia.
- Kupon 20% rabatu od ceny katalogowej na udział w kolejnym szkoleniu otwartym ważny 3 miesiące od daty udziału w pierwszym zakupionym szkoleniu.
Rabaty nie łączą się z innymi promocjami.
Uzyskaj dofinansowanie na uczestnictwo w szkoleniu:
- Baza Usług Rozwojowych (BUR)
Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia – http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie – skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR.
- Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS)
Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę.
Dowiedz się więcej – http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy
Trener Prowadzący:
Wybierz Termin:
14 września 2020
CENA: 990 zł netto; promocja do 30.09.2020r. 790 zł netto
Zapisz się na szkolenie
16 listopada 2020
CENA: 990 zł netto; promocja do 30.09.2020r. 790 zł netto
Zapisz się na szkolenie