Komunikacja interpersonalna oraz budowanie współpracy

Efektywna komunikacja interpersonalna bez wątpienia ma kluczowe znaczenia dla budowania relacji i współpracy w środowisku zawodowym. Nasz sposób komunikacji wpływa na to w jaki sposób jesteśmy postrzegani i w jaki sposób współpracujemy z innymi, dlatego warto świadomie rozwijać tę kompetencję w drodze do własnego sukcesu. 

Uczestniczki nabędą wiedzę o:

  • na temat własnego stylu komunikacji
  • o zasadach komunikacji interpersonalnej
  • o typologii osobowości bazującej na koncepcji Gustawa Junga (kolory osobowości)
  • o zasadach związanych ze skuteczną komunikacją pod kątem doboru komunikacji niewerbalnej i werbalnej dostosowanej do naszego rozmówcy
  • o prawidłowej komunikacji swoich potrzeb, oczekiwań oraz poleceń 
  • o zasadach budowania współpracy

Uczestniczki nabędą umiejętności:

  • mówienia tak, aby zostać usłyszanym
  • komunikacji w trudnych warunkach otoczenia oraz z trudnymi rozmówcami
  • dostosowania się do swojego rozmówcy pod kątem jego typu osobowości w celu budowanej lepszych relacji i współpracy
  • wyrażania swoich potrzeb, oczekiwań oraz poleceń

Uczestniczki pogłębią kompetencje związane z:

  • strategiczną komunikacją ustną oraz pisemną
  • osobistą skutecznością
  • efektywnością zawodową
  • budowaniem współpracy 

 

PROGRAM SZKOLENIA

9:30-10:00 ROZPOCZĘCIE, OMÓWIENIE CELÓW SZKOLENIA ORAZ POTRZEB UCZESTNICZEK.

10:00-11:00 MODUŁ I – Komunikacja interpersonalna w biznesie jako źródło sukcesów w budowaniu relacji.

  • Czy można się nie komunikować?
  • Znaczenie komunikowania się w budowaniu relacji i w zarządzaniu ludźmi.
  • Efektywna komunikacja interpersonalna, a „bariery” komunikacyjne.

MODUŁ II Komunikacja interpersonalna – autoprezentacja jako komunikat.

  • Wiarygodność zawodowa – budowanie wizerunku profesjonalisty.
  • Rola wizerunku w życiu zawodowym.
  • Elementy tworzenia własnego pozytywnego wizerunku – budowanie zawodowego autorytetu.

11:00-11:10 Przerwa

11:10-13:00 MODUŁ III – Siła komunikacji werbalnej

  • Anatomia wypowiedzi.
  • Mówienie.
  • Zadawanie dobrych pytań.
  • Odróżnianie faktów od interpretacji w rozmowie.
  • Zniekształcenia w komunikacji werbalnej.
  • Wykorzystanie języka wpływu i perswazji.

MODUŁ IV – Aktywne słuchanie

  • Znaczenie słuchania.
  • Rodzaje pytań możliwych do zastosowania – pytania coachingowe.
  • Słuchać i słyszeć.
  • Pytania jako metoda zbierania informacji oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
  • Technika parafrazy.

13:00-13:40 Przerwa na obiad

13:40-15:10 MODUŁ V – Rola informacji zwrotnej

  • Co to jest informacja zwrotna.
  • Jak udzielać motywującej informacji zwrotnej.
  • Krytykowanie z szacunkiem, czy to możliwe?
  • Pochwały – jak to działa na innych.

15:10-15:20 Przerwa

15:20-16:10 GRA W KOLORY – BUDOWANIE WSPÓŁPRACY ZESPOŁOWEJ

Gra w kolory – podział zespołu zgodnie z wynikami testu w antagonistyczne grupy, których celem będzie osiągnięcie wspólnego celu. Zespoły będą miały za zadanie zakomunikowanie w formie grupowej prezentacji antagonistycznej grupie swojego celu. Podczas tego ćwiczenia grupa ma możliwość przećwiczenia w praktyce najważniejszego fundamentu komunikacji interpersonalnej.

16:10-16:30 PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA.

Cena promocyjna:

  1. Szkolenia otwarte realizowane do końca 2020 roku zakupisz w cenie promocyjnej – sprawdź naszą propozycję.
  2. Przy grupowym zgłaszaniu pracowników z Twojej firmy na szkolenie otwarte, otrzymasz dodatkowy rabat 20% od ceny katalogowej dla drugiej i każdej kolejnej osoby zgłaszanej.
  3. Cena szkolenia  zawiera:
    1. Szkolenie realizowane w samym centrum Warszawy.
    2. Materiały szkoleniowe oraz pakiet konferencyjny – notes, długopis, teczka.
    3. Serwis kawowy premium (sok, woda, ciasto, owoce).
    4. Dwudaniowy obiad (menu do wyboru) w stylowej restauracji Stara Kamienica.
    5. Certyfikat – zaświadczenie o odbyciu szkolenia.
    6. Możliwość odbycia e-mentoringu z trenerem z zakresu tematu szkolenia, przez miesiąc od dnia szkolenia.
    7. Kupon 20% rabatu od ceny katalogowej na udział w kolejnym szkoleniu otwartym ważny 3 miesiące od daty udziału w pierwszym zakupionym szkoleniu.

Rabaty nie łączą się z innymi promocjami.

Uzyskaj dofinansowanie na uczestnictwo w szkoleniu:

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR)

Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia –  http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie – skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR.

  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS)

Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę.
Dowiedz się więcej – http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy

Trener Prowadzący:

IWONA FIRMANTY

PSYCHOLOG/ SOCJOLOG/ TRENER/ COACH ICC

DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCA

Projekty rozwojowe, szkolenia, spotkania integracyjne, motywacyjne dla kobiet firma Human Skills w ramach projektu Sukces Kobiety Biznesu (wcześniej Sensualna Kobieta Biznesu) miała przyjemność prowadzić dla takich firm jak: British American Tobacco Polska; JTI Polska Sp. z o.o.; EDF Polska S.A.; Open Finance S.A.; Procter&Gamble; Robert Bosch Sp. z o.o.; PGNiG; PKO BP S.A.; Otis Sp. z o.o.; UTC Manufacturing Polska Sp. z o.o.; Carrier Chłodnictwo Polska Sp. z o.o.; Carierr Polska Sp. z o.o.; CGB Sp. z o.o. (Wyjątkowy Prezent); Volkswagen Poznań; Atem Polska Sp. z o.o.; Centrum Informacji Społecznej Krosno; WSH Fala; T.U. Euler Hermes S.A.; Ministerstwo Spraw Zagranicznych; Zerochaos Sp. z o.o.; Aquanet

Wybierz Termin:

21 października 2020

CENA: 740 zł netto; promocja do 30.09.2020r. 590 zł netto

Zapisz się na szkolenie

Administratorem danych osobowych jest Human Skills z siedzibą przy ul. Rembielińska 12/19; 03-343 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przesyłania informacji dotyczących usług Human Skills na podany adres e-mail. Więcej informacji w Polityce prywatności.