Feedback z elementami feedforward

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • Modelu feedforward – informacji ukierunkowanej na przyszłość, angażującej pracownika.
  • Roli feedbacku w procesie rozwojowym pracownika, w tym również pracownika będącego po sesji Assessment /Development Center, czy ocenie 360 stopni.
  • Udzielania feedacku po testach Extended DISC.
  • Sposobach motywowania pracowników.
  • Metodach udzielania konstruktywnej krytyki zachęcającej do rozwoju.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • Motywowania pracowników.
  • Przekazywania trudnych informacji, decyzji, zmian w organizacji itp.
  • Prowadzenia efektywnych rozmów oceniających.
  • Udzielania precyzyjnego feedbacku z feedforward (informacji zwrotnej z informacją ukierunkowaną na przyszłość .
  • Radzenia sobie w trudnych sytuacjach zawodowych np. podczas rozmów oceniających.

Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:

  • Zarządzaniem zespołem.
  • Motywowaniem innych.
  • Komunikacją interpersonalną.

Adresaci szkolenia z zakresu udzielania feedbacku:

  • Liderzy zespołów, kierownicy, menedżerowie, dyrektorzy – szczególnie osoby oceniające pracę swoich pracowników.
  • Osoby pracujące w działach HR, szczególnie osoby prowadzące rekrutacje, projekty AC/DC, prowadzące oceny 360 itp.
  • Osoby zainteresowane prawidłowym udzielaniem informacji zwrotnej oraz rozwojem osobistym.

Program szkolenia: Feedback z elementami feedforward

09:30 – 10:00 Wprowadzenie do celów szkolenia, nawiązanie kontraktu oraz omówienie planowanych korzyści  związanych z udziałem w szkoleniu.

10:00 –  11:00 Moduł I  Feedback o feedforward – fundamenty.

  • Różnice i podobieństwa w modułu feedback a feedforward.
  • Dotychczasowe doświadczenia czyli dlaczego tzw. „kanapka” raczej już nie działa.
  • Wykorzystanie modelów w zwiększeniu realizacji celów biznesowych wg.prof. Marshall Goldsmith’a.
  • Style działania i myślenia DISC a feedback i feedforward.
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna a style działania i myślenia DISC.
  • Motywowanie, delegowanie i korygowania a style działania i myślenia DISC.
  • DISC a typologia rozwoju wg typologii Kena Blancharda (R4).

10:45 – 11:00 Przerwa

11:00 – 13:00 Moduł II Feedback i feedforward- przygotowanie do działania.

  • Struktura reaktywnej sesji feedbackowej czyli było i jest.
  • Struktura proaktywej sesji feedforward czyli plan na przyszłość.
  • Przygotowanie osobiste do rozmów – oddzielenie subiektywnego podejścia w kierunku profesjonalnej sesji feedbackowej.
  • Relacja partnerska podczas sesji feedforward – jak o to zadbać.
  • Przygotowanie do rozmów – fakty, opinie, odczucia.
  • Przygotowanie celów rozmów.
  • Przygotowanie scenariusza rozmowy.
  • Wybór kanału rozmowy – face to face, telefonicznie, online.
  • Zaproszenie na rozmowę feedback i feedforward.
  • Rola semantyki w udzielaniu informacji zwrotnej.
  • Uważność na zachowania rozmówcy – rola asesora w udzielaniu feedbacku z elementami feedforward.

13:00 – 13:45 Przerwa na obiad

13:45 – 15:00   Moduł III Feedback i feedforward- skrzynka narzędziowa.

  • Model STAR (sytuation; task; action; results).
  • Model PAR (problem; akcja; rozwiązanie).
  • Model GOLD (goal; outcome; learn; diffirent).
  • Model GROW (goal; reality; obstackles/options; way forward/ what’s next).
  • System wartości osobistych i zawodowych.
  • Arkusz feedbacku motywacyjnego (motywacja wewnętrzna, motywacja zewnętrzna)
  • Arkusz feedbacku coachinowego.
  • Arkusz feedbacku korygującego.
  • Arkusz feedforward – zastanów się; opisz cel; zapytaj; podziękuj.
  • Arkusz planowanych rozwiązań SMART – (specific; measurable; attractive; realistic).
  • Zobacz więcej: https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-model-smart-jak-prawidlowo-wyznaczac-cele.
  • Zasady i możliwości dopasowania powyższej skrzynki narzędziowej do konkretnej organizacji, relacji oraz sytuacji.

15:00 – 15:15 Przerwa

15:15 – 16:15 Moduł IV Feedback i feedforward- trudne sytuacje.

  • Trudne sytuacje wynikające z niewłaściwego przeprowadzenia sesji feedback z feedforward.
  • Pokolenie X,Y,Z – te same narzędzia a różne reakcje.
  • Sugestie reakcji na opór, stres, emocje, frustracje, wypalenia zawodowe i inne problemy.
  • Empatycznie elementy wywierania wpływu.

16:15 – 16:30 Podsumowanie i zakończenie szkolenia z zakresu udzielania feedbacku z elementami feedforward.

 

Zapraszamy do lektury artykułu: Dlaczego feedback jest ważny, ale feedforward jeszcze lepszy?

 

Cena promocyjna:

  1. Cena promocyjna:

    1. Szkolenia otwarte realizowane do końca 2020 roku zakupisz w cenie promocyjnej – sprawdź naszą propozycję.
    2. Przy grupowym zgłaszaniu pracowników z Twojej firmy na szkolenie otwarte, otrzymasz dodatkowy rabat 20% od ceny katalogowej dla drugiej i każdej kolejnej osoby zgłaszanej. 

    Cena Szkolenia Asertywność w biznesie zawiera:

    1. Szkolenie realizowane w samym centrum Warszawy.
    2. Materiały szkoleniowe oraz pakiet konferencyjny – notes, długopis, teczka.
    3. Serwis kawowy premium (sok, woda, ciasto, owoce).
    4. Dwudaniowy obiad (menu do wyboru) w stylowej restauracji Stara Kamienica.
    5. Certyfikat – zaświadczenie o odbyciu szkolenia.
    6. Możliwość odbycia e-mentoringu z trenerem z zakresu tematu szkolenia, przez miesiąc od dnia szkolenia.
    7. Kupon 20% rabatu od ceny katalogowej na udział w kolejnym szkoleniu otwartym ważny 3 miesiące od daty udziału w pierwszym zakupionym szkoleniu.

Rabaty nie łączą się z innymi promocjami.

Uzyskaj dofinansowanie na uczestnictwo w szkoleniu:

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR)

Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia –  http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie – skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR.

  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS)

Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę.
Dowiedz się więcej – http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy

Trener Prowadzący:

IWONA FIRMANTY

PSYCHOLOG/ SOCJOLOG/ TRENER/ COACH ICC

DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCA

Projekty rozwojowe, szkolenia, spotkania integracyjne, motywacyjne dla kobiet firma Human Skills w ramach projektu Sukces Kobiety Biznesu (wcześniej Sensualna Kobieta Biznesu) miała przyjemność prowadzić dla takich firm jak: British American Tobacco Polska; JTI Polska Sp. z o.o.; EDF Polska S.A.; Open Finance S.A.; Procter&Gamble; Robert Bosch Sp. z o.o.; PGNiG; PKO BP S.A.; Otis Sp. z o.o.; UTC Manufacturing Polska Sp. z o.o.; Carrier Chłodnictwo Polska Sp. z o.o.; Carierr Polska Sp. z o.o.; CGB Sp. z o.o. (Wyjątkowy Prezent); Volkswagen Poznań; Atem Polska Sp. z o.o.; Centrum Informacji Społecznej Krosno; WSH Fala; T.U. Euler Hermes S.A.; Ministerstwo Spraw Zagranicznych; Zerochaos Sp. z o.o.; Aquanet

Wybierz Termin:

17 sierpnia 2020

CENA: 990 zł netto; promocja do 30.09.2020r. 790 zł netto

Zapisz się na szkolenie

    Administratorem danych osobowych jest Human Skills z siedzibą przy ul. Rembielińska 12/19; 03-343 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przesyłania informacji dotyczących usług Human Skills na podany adres e-mail. Więcej informacji w Polityce prywatności.

    28 października 2020

    CENA: 990 zł netto; promocja do 30.09.2020r. 790 zł netto

    Zapisz się na szkolenie

      Administratorem danych osobowych jest Human Skills z siedzibą przy ul. Rembielińska 12/19; 03-343 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przesyłania informacji dotyczących usług Human Skills na podany adres e-mail. Więcej informacji w Polityce prywatności.

      11 grudnia 2020

      CENA: 990 zł netto; promocja do 30.09.2020r. 790 zł netto

      Zapisz się na szkolenie

        Administratorem danych osobowych jest Human Skills z siedzibą przy ul. Rembielińska 12/19; 03-343 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przesyłania informacji dotyczących usług Human Skills na podany adres e-mail. Więcej informacji w Polityce prywatności.