Budowanie marki osobistej w biznesie
Uczestnicy nabędą wiedzę w zakresie budowania marki osobistej w biznesie o:
- Zasad przygotowania się do elevator pitch.
- Zasadach budowania wizerunkuzgodnego z własną marką.
- Zasadach budowania wizerunku osoby kompetentnej i profesjonalisty w swojej branży.
- Zasadach komunikacji własnej marki w organizacji.
- Technikach zwiększania poczucia pewności siebie.
- Zasadach dyplomatycznej asertywności.
- Koncepcji „tańca społecznego”.
- Technikach PR(m.in. metodologia Simona Sinka, model GROW, EPU, RTB, analiza SWOT).
- Elementarnych zasadachdress-codu i savoir-vire.
Uczestnicy nabędą umiejętności w zakresie budowania marki osobistej w biznesie:
- Definiowania siebie jako marki.
- Wystąpienia elevator pitch.
- Kreowania wizerunku profesjonalisty w swojej branży.
- Definiowania własnych silnych kompetencji.
- Umiejętności mówienia o swoich obszarach do rozwoju.
- Budowaniu prezentacji własnej osoby zgodnie z celem spotkania, prezentacji czy też wystąpienia.
- Zwiększania swojej efektywności osobistej i zawodowej.
Uczestnicy pogłębią kompetencje w zakresie budowania marki osobistej w biznesie związane z:
- Autoprezentacją.
- Komunikacją interpersonalną.
- Pewnością siebie i asertywnością w kontaktach biznesowych.
- Efektywnością osobistą.
Adresaci Szkolenia w zakresie budowania marki osobistej w biznesie:
- Kadra zarządzająca mająca na celu efektywne zarządzanie zespołami i budowanie wizerunku lidera.
- Pracownicy działów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta.
- Osoby mające na celu pracę nad budowaniem własnej marki w organizacji wyniku oceny okresowej lub feedbacku po projekcie AC/DC.
- Osoby przygotowujące się do awansu lub zmiany ścieżki zawodowej.
- Osoby zainteresowane zwiększeniem poczucia pewności siebie i świadomości własnych możliwości zawodowych.
Program szkolenia w zakresie budowania marki osobistej w biznesie:
09:30 – 10:00 Rozpoczęcie, omówienie celów szkolenia oraz potrzeb uczestników z zakresu budowania marki w organizacji.
10:00 – 11:00 Moduł I. Budowanie marki osobistej w biznesie: fundamenty budowania marki osobistej
- Elevator speech – jak zachęcić drugą osobę do kontaktu z nami i jak mówić o swoich osiągnięciach językiem korzyści (indywidualne wystąpienia uczestników). Omówienie wraz z rekomendacjami
- Dlaczego budowanie własnej marki w organizacji jest skuteczną drogą do sukcesów zawodowych? Omówienie czym jest strategia budowania własnej marki w organizacji.
- Jakie są najczęstsze błędy w budowaniu osobistej marki pod kątem zachowania, wizerunku, ubrań, informacji w social media? Case study.
- Twój wizerunek w miejscu pracy -jak dbać o swój wizerunek w miejscu pracy? Jakie komunikaty wysyłasz otoczeniu poprzez swój wygląd i zachowanie?
- Powody, dla których warto inwestować w budowanie marki osobistej.
11:00 – 11:10 Przerwa
11:10 – 13:00 Moduł II. Budowanie marki osobistej w biznesie: wybrane narzędzia do budowania marki osobistej
- Elementy składowe marki osobistej. Arkusz koło marki.
- Twoje potencjalnie mocne strony i obszary do rozwoju na bazie profilu koloru osobowości.
- Jak system wartości, autentyczność i spójność ma wpływ na budowanie własnej marki. Arkusz wartości.
- Siły hamujące związane z budowaniem własnej marki w organizacji czyli jak wzmocnić swoją pewność siebie i asertywność. Arkusz przekonań na swój temat.
- Jak wyróżnić się na tle innych silnych marek – Twoje osobiste EPU.
- Siły wspierające w zakresie budowania własnej marki w organizacji czyli jak uczyć się od lepszych od siebie bez utraty własnej autentyczności – benchmarking.
- Budowanie przewagi konkurencyjnej a współpraca zespołowa – jak być ekspertem w swojej dziedzinie bez naruszania postrzegania marki współpracowników?
- Jak ocenić swój potencjał zawodowy – mocne strony i obszary do rozwoju? Arkusz kompetencji.
- Jak ocenić oczekiwania pracodawcy względem stanowiska na jakim pracujemy lub chcemy pracować. Arkusz kompetencji.
13:00 – 13:40 Przerwa na obiad
13:40 – 15:10 Moduł III. Budowanie marki osobistej w biznesie: kreowanie wizerunku
- Jak w codziennej pracy przedstawiać swoje osiągnięcia, kompetencje i doświadczenie. Sposoby wyróżnienia się podczas spotkań, wystąpień, prezentacji oraz w mediach społecznościowych.
- Zasady kreowania wizerunku profesjonalisty – jak wyglądać profesjonalnie w każdej sytuacji zawodowej?
- Kryzysowe sytuacje i błędy – jak je przekuć w sukces. Praca na przykładach.
15:10 – 15:20 Przerwa
15:20 – 16:10 Moduł IV. Budowanie marki osobistej w biznesie: strategia działania
- Do czego są nam potrzebne social media w kontekście budowania wizerunku? (Facebook/Instagram/LinkedIn/Twitter/Youtube).
- Jak (nie)budować swojej marki w sieci (social media).
- Przygotowanie planu działania pod kątem indywidualnej strategii marki osobistej.
16:10 – 16:30 Podsumowanie, przygotowanie planu budowania własnej marki osobistej, ewaluacja, rozdanie dyplomów.
Ważne:
- Uczestnicy po zakończeniu szkolenia mają możliwość skorzystania z konsultacji z trenerem.
Uczestnicy po realizacji szkolenia otrzymują prezent w postaci 20% na wybrane szkolenie.
Zapraszamy do lektury: KREUJ WIZERUNEK PROFESJONALISTY I BUDUJ SWOJĄ MARKĘ WEWNĄTRZ ORGANIZACJI
Cena promocyjna:
Cena promocyjna:
- Szkolenia otwarte realizowane do końca 2020 roku zakupisz w cenie promocyjnej – sprawdź naszą propozycję.
- Przy grupowym zgłaszaniu pracowników z Twojej firmy na szkolenie otwarte, otrzymasz dodatkowy rabat 20% od ceny katalogowej dla drugiej i każdej kolejnej osoby zgłaszanej.
Cena Szkolenia Asertywność w biznesie zawiera:
- Szkolenie realizowane w samym centrum Warszawy.
- Materiały szkoleniowe oraz pakiet konferencyjny – notes, długopis, teczka.
- Serwis kawowy premium (sok, woda, ciasto, owoce).
- Dwudaniowy obiad (menu do wyboru) w stylowej restauracji Stara Kamienica.
- Certyfikat – zaświadczenie o odbyciu szkolenia.
- Możliwość odbycia e-mentoringu z trenerem z zakresu tematu szkolenia, przez miesiąc od dnia szkolenia.
- Kupon 20% rabatu od ceny katalogowej na udział w kolejnym szkoleniu otwartym ważny 3 miesiące od daty udziału w pierwszym zakupionym szkoleniu.
Rabaty nie łączą się z innymi promocjami.
Uzyskaj dofinansowanie na uczestnictwo w szkoleniu:
- Baza Usług Rozwojowych (BUR)
Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia – http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie – skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR.
- Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS)
Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę.
Dowiedz się więcej – http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy
Trener Prowadzący:
Wybierz Termin:
19 sierpnia 2020
CENA: 740 zł netto; promocja do 30.09.2020r. 590 zł netto
Zapisz się na szkolenie
14 października 2020
CENA: 740 zł netto; promocja do 30.09.2020r 590 zł netto
Zapisz się na szkolenie
9 grudnia 2020
CENA: 740 zł netto; promocja do 30.09.2020r 590 zł netto
Zapisz się na szkolenie