Szkolenie na zamówienie ‘’Komunikacja kobiet w biznesie’’.
Szkolenie "Komunikacja kobiet w biznesie" dla kobiet w organizacjach, działów z przewagą kobiet w firmach oraz administracji.
W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym, kluczową rolę w efektywnym funkcjonowaniu organizacji odgrywa komunikacja interpersonalna. To nie tylko wymiana informacji, ale także skomplikowany proces, który obejmuje budowanie zaufania, kształtowania własnej pozycji i wieloaspektowej współpracy w środowisku biznesowym.
Współczesna kobieta w biznesie mierzy się wieloma wyzwaniami jako liderka, negocjatorka, strateżka, koleżanka z pracy. Jej umiejętności komunikacyjne pozwalają na skuteczne zarządzanie zespołem, budowanie relacji biznesowych oraz kształtowanie pozytywnego środowiska pracy. Kobieta w biznesie, korzystając z asertywności, przyczynia się do osiągania celów organizacji, ale często zapomina o swoich własnych potrzebach i możliwościach.
Z myślą o rozwijaniu potencjału kobiet w organizacji oraz umożliwieniu im świadomego wykorzystania swoich atutów, prezentujemy innowacyjne szkolenie skoncentrowane na ich indywidualnych potrzebach i celach zawodowych.
Zaufanie
Współpraca
Rozwój i motywacja
Sukces
Wybierz szkolenie opracowane z myślą o Twoich potrzebach!
Szkolenie zamknięte, czyli szkolenie na zamówienie o spersonalizowanym programie dopasowanym do potrzeb grupy jest najbardziej efektywną formą wsparcia rozwoju Pracowników. Na podstawie zrozumienia Twojej branży, celu wydarzenia oraz wyzwań czekających na Twój zespół, opracujemy program i metody szkoleniowe, które najpełniej uzupełnią wiedzę, umiejętności i postawy Pracowniczek oraz Pracowników. Działamy w zgodzie z Tobą, Twoim stylem i możliwościami. Razem osiągniemy sukces, którego definicji Ty sama jesteś Autorką!
Opis szkolenia:
Szkolenie o warsztatowej formie stworzone z myślą o potrzebach współczesnych kobiet, które chcą poznać swoje atuty i nauczyć się umiejętnie je komunikować. To także fundament budowania współpracy, aby działać efektywniej i sprawniej kroczyć wybraną drogą zawodową.
Szkolenie zamknięte dla kobiet proponujemy w formie warsztatu, aby Uczestniczki miały okazję zintegrować się podczas szkolenia (praca wspólna, w podgrupach i w parach). Program oraz metody pracy dopasowane zostaną do indywidualnych potrzeb i oczekiwań.
Poznamy mechanizmy, które sprawiają, że komunikacja interpersonalna kobiet staje się skutecznym narzędziem budowania relacji biznesowych oraz osiągania własnych celów i założeń.
Szkolenie zamknięte, czyli szkolenie na zamówienie ‘’Komunikacja kobiet w biznesie.’’ skupia się przede wszystkim na pokazaniu uczestniczkom, w jaki sposób skutecznie komunikować się w różnych relacjach biznesowych oraz na praktyce asertywnej postawy w środowisku służbowym.
Program szkolenia stworzyła Ekspertka w tym temacie, Trenerka rozwoju osobistego, Coach, Certyfikowana konsultantka Extended DISC Renata Wrona. Managerka z ponad 20 letnim doświadczeniem. Posiada wieloletnie korporacyjne doświadczenie w Public Relations i Marketingu, w budowania wizerunku firmy i marki osobistej.
Szkolenie może być oparte na następujących metodykach: mini wykład z prezentacją sprawdzonych modeli i narzędzi; cześć warsztatowa: ćwiczenia do indywidualnego wykonania podczas szkolenia;
ćwiczenia w parach, ćwiczenia w podgrupach; kwestionariusze i testy indywidualne, pokazujące uczestniczce jej stan obecny.
Cele szkolenia:
Cele szkolenia na zamówienie dopasowane są zawsze do indywidualnie spersonalizowanego programu szkoleniowego. Na podstawie programu tego szkolenia Uczestniczki mogą osiągnąć cele:
- Rozwój osobisty w kobiecym środowisku.
- Poprawa umiejętności komunikacji interpersonalnej.
- Praktyka asertywnej postawy w środowisku służbowym.
- Poznanie narzędzi i technik pomocnych w budowaniu wzajemności i synergii w zespole.
- Wzmocnienie świadomości roli kobiety w życiu zawodowym.
- Wzmocnienie pewności siebie i poczucia wartości osobistej.
Korzyści z udziału w szkoleniu:
- Zdobędziesz praktyczną wiedzę z obszaru komunikacji interpersonalnej, co pozwoli Ci skuteczniej wyrażać swoje myśli, potrzeby i pomysły zarówno w relacjach biznesowych, jak i prywatnych.
- Zyskasz narzędzia do rozwijania asertywności, co pozwoli Ci pewniej podejmować decyzje, negocjować warunki oraz skutecznie zarządzać sytuacjami konfliktowymi.
- Otrzymasz okazję do zintegrowania się z innymi uczestniczkami, co przyczyni się do budowania sieci kontaktów, wspierania się nawzajem i wymiany doświadczeń.
- Zidentyfikujesz swoje mocne strony, obszary do rozwoju oraz osobiste cele zawodowe, umożliwiając sobie bardziej ukierunkowane planowanie kariery.
Podczas szkolenia nabędziesz wiedzę o:
- Komunikacji interpersonalnej w szczególności komunikacji werbalnej i niewerbalnej w kontekście relacji biznesowych, technik efektywnej komunikacji oraz aktywnego słuchania.
- Technikach asertywnego wyrażania myśli i potrzeb.
- Identyfikacji osobistych mocnych stron i umiejętności.
- Wykorzystaniu atutów w kontekście rozwoju kariery.
- Modelu DISC i kolorach osobowości.
- Ustalaniu realistycznych celów zawodowych.
Program szkolenia:
MODUŁ I. Komunikacja w biznesie.
- Bariery w komunikacji.
- Sposoby słuchania.
- Nasze stany Ego a komunikacja.
- Model DISC a komunikacja.
- Jak mówić, aby na słuchano?
- Jak słuchać, aby zrozumieć?
MODUŁ II. Kluczowe zasady wzmacniania pewności siebie.
- Kobieta – silna czy słaba płeć, czyli jak wykorzystać siłę kobiecości, nie tracąc wizerunku profesjonalistki?
- Twoje mocne strony.
MODUŁ III. Kobieta asertywna.
- Asertywność kobiety w życiu zawodowym (test, definicja asertywności, autodiagnoza i wytyczne do działania)..
- Twoje cele i potrzeby zawodowe, czyli jak je zdefiniować, jak je komunikować i jak je respektować?
MODUŁ IV. Jak być wsparciem dla siebie i innych kobiet?
- Współpraca.
- Jak możemy się nawzajem wspierać?
- Osobiste wnioski.
- Zdefiniowanie własnych obszarów do rozwoju i indywidualnych planów doskonalenia.
Zaufaj naszej wiedzy, kompetencjom i kobiecej intiucji!
Interesuje Cię oferta szkolenia na zamówienie "’Kobiecy Leadership- budowanie wzajemności w przywództwie’’?
Skontaktuj się z nami!
Pomożemy Ci wybrać najlepsze rozwiązanie.
biuro@humanskills.pl
Potrzeby naszych Klientek są dla nas najważniejsze.
Na pytania odpowiemy mailowo lub telefonicznie w godzinach od 08:30 do 16:30 w dni robocze.
Projekty rozwojowe i szkoleniowe realizujemy w naszych salach szkoleniowych w centrum Warszawy lub na życzenie Klienta na terenie całego kraju.